Fotowerkgroep

Contactpersoon:
Linda van Meer

fotowerkgroep@roosendaal.knnv.nl

De werkgroep houdt zich bezig met natuurfotografie (in de breedste zin van het woord).
Tijdens de bijeenkomsten gaat het om ervaringen uitwisselen, elkaar op weg helpen, ondersteunen van de andere werkgroepen, resultaten bespreken en het presenteren van foto’s aan publiek.

De Fotowerkgroep heeft ten doel ten behoeve van leden van de KNNV afdeling Roosendaal:

Een platform te bieden om hun kennis op het gebied van het fotograferen van de natuur te verbreden en te verdiepen. Ervaringen uit te wisselen en kennis over te dragen.
Door het opstellen en publiceren van gedragsregels te bevorderen dat bij het produceren van natuurfoto’s deze gedragsregels worden gevolgd en in acht worden genomen.
Door het beschikbaar en tentoonstellen van foto’s educatie van het publiek op het gebied van natuurkennis te bevorderen.

Foto’s van de leden:
Guus Dekkers
Johan de Graaf
Toine Kalis
Floor Koopman
Linda van Meer
Ed Michels
Marijke Niquet
Hanneke Oosterlee
Frank Visch
Petra van der Wiel – van den Dool

Maandverslag: